«Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας για τη Lancia. Είστε κάτοχος Lancia; Κάντε κλικ εδώ για υπηρεσίες after sales». Αυτό το μήνυμα είναι το μόνο που αναφέρεται πλέον στις ιστοσελίδες της Lancia, σε Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία, Ισπανία, Ελβετία και άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες.
Εάν ενδιαφέρεστε για κάποιο αυτοκίνητο της ιστορικής μάρκας, η Fiat Chrysler Automobiles θα σας ζητήσει ευγενικά να επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες των άλλων εταιρειών που έχει στο χαρτοφυλάκιό της, δηλαδή της FIAT, της Alfa Romeo ή της Jeep. Σε μικρότερες χώρες όπως η Ρουμανία, η Σερβία και η Βουλγαρία, δεν υπάρχει καν επίσημο site της Lancia.
Το ιταλικό site της μάρκας ακόμα δουλεύει και μάλιστα διαφημίζει μια ειδική προσφορά που λήγει στις 31 Μαϊου. Ίσως αυτή να είναι και η τελευταία ευκαιρία σας να αγοράσετε μια καινούργια Lancia, αφού το μέλλον της μάρκας είναι ιδιαίτερα αβέβαιο.
Η θρυλική φίρμα κατέληξε να πουλάει σήμερα μόνο ένα μοντέλο: το –βασισμένο στο FIAT 500/Panda– Lancia Ypsilon. H τελευταία Delta και οι «αμερικανιές» Thema και Voyager σταμάτησαν το 2014-2015, αφού η FCA μετέτρεψε τη Lancia σε μια «μάρκα ωθούμενη από την Ιταλία».
Αν επισκεφθείτε τη γείτονα χώρα, θα δείτε να κυκλοφορούν εκεί πολλά Ypsilon σε διάφορες εκδόσεις και χρώματα, αφού οι δυνατότητες εξατομίκευσης είναι το βασικό ατού του μοντέλου.
Όμως δεν γίνεται να μην κυλήσει ένα δάκρυ αν αναλογιστούμε τη μακρά ιστορία της μάρκας, με πρωτοποριακά μοντέλα όπως η Aurelia, η Flavia, η Fulvia Coupe, η Stratos, η Beta Coupe/HPE, η Gamma Coupe, η Monte Carlo και η Delta Integrale…
Πηγή: http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=724145&catid=43