Θα ήταν ουτοπικό να πιστέψουμε ότι η εμπορευματοποίηση των κινημάτων θα μπορούσε να αποφευχθεί όταν ένα κίνημα αναπτύσσεται στη Μέκκα του καπιταλισμού, τη Νέα Υόρκη.
Έτσι, η εταιρεία Condomania αποφάσισε να ''ρίξει'' στην κυκλοφορία μία νέα σειρά προφυλακτικών με στόχο τους μετέχοντες στο κίνημα των ''Αγανακτισμένων'' της αμερικανικής μεγαλούπολης, που εδώ και εβδομάδες παραμένουν διαμαρτυρόμενοι έξω από τη Wall Street.
Το σύνθημα του προϊόντος είναι ''99% αποτελεσματικό'' και σχετίζεται συνειρμικά -ευθέως- με το σύνθημα των ''Αγανακτισμένων'' της Νέας Υόρκης ''είμαστε το 99% του λαού'', ενώ για λογότυπο στη συσκευασία χρησιμοποιείται το γράφημα μίας ορθωμένης γροθιάς.
Να σας θυμίσω ότι κατά την περίοδο που το κίνημα των ''Αγανακτισμένων'' της Αθήνας βρισκόταν στο απόγειό του, υπήρχαν έντονες διαμαρτυρίες για τις αυξημένες τιμές στις οποίες οι μικροπωλητές πωλούσαν τα εμπορεύματά τους, εκμεταλλευόμενοι τις μικροανάγκες κατανάλωσης των παρισταμένων στην πλατεία. Τελικά, φοβάμαι ότι ακόμα και σε αυτόν τον τομέα αποδεικνύεται ότι είμασταν πολύ πίσω...