NASA: Κάπου στο σύμπαν πρέπει να υπάρχει εξωγήινη ζωή, μυστήριο τα UFO
NASA: Κάπου στο σύμπαν πρέπει να υπάρχει εξωγήινη ζωή, μυστήριο τα UFO - «Αν ρωτάτε, εάν υπάρχουν κι άλλες μορφές ζωής στο σύμπαν, τότε η απάντηση είναι ‘ναι’» είπε ο Διοικητής, Μπιλ Νέλσον

Ξεκαθάρισε, ωστόσο, ότι δεν έχει βρει κανένα στοιχείο ότι τα UAP έχουν εξωγήινη προέλευση και ότι δεν γνωρίζει τι είναι.

Οι ανακοινώσεις:

Ο διοικητής της NASA, Μπιλ Νέλσον άρχισε αναφερόμενος στη θέαση από πιλότους αντικειμένων που δεν μπορούσαν να αναγνωρίσουν στον ενάεριο χώρο των ΗΠΑ". Ωστόσο "τα περισσότερα από αυτά τα γεγονότα έχουν έκτοτε εξηγηθεί" και παραδέχτηκε ότι "ελάχιστα δεν μπορούν να αναγνωριστούν ως γνωστά ανθρωπογενή ή φυσικά φαινόμενα".

Εξήγησε ότι η διαστημική υπηρεσία "αναζητά σημάδια ζωής" τόσο στο παρελθόν όσο και στο παρόν. Πρόσθεσε ότι τα UAP έχουν "παγκόσμια γοητεία" αλλά οι περισσότερες παρατηρήσεις έχουν "πολύ περιορισμένα δεδομένα", γεγονός που καθιστά πιο δύσκολη την εξαγωγή συμπερασμάτων.

Ερωτηθείς πώς μπορεί η NASA να προσδιορίσει τι δεν είναι τα UAP, αν δεν γνωρίζει τι είναι, ο επικεφαλής του οργανισμού απάντησε: "Η NASA δεν βρήκε κανένα στοιχείο ότι τα UAP έχουν εξωγήινη προέλευση αλλά δεν γνωρίζουμε τι είναι τα UAP".

Εξέφρασε, επισης, τη βεβαιότητά του ότι η NASA θα ανακαλύψει έναν άλλο κατοικήσιμο πλανήτη στο σύμπαν. Δήλωσε ότι πιστεύει ότι υπάρχει άλλη ζωή εκεί έξω, δεδομένου του τεράστιου αριθμού αστεριών και γαλαξιών που υπάρχει στο σύμπαν.

Συνεχίζοντας, ο Μπιλ Νέλσον ανακοίνωσε ότι η NASA "για πρώτη φορά λαμβάνει συγκεκριμένη δράση για να εξετάσει σοβαρά τα UAP" και ότι δημιουργείται θέση διευθυντή έρευνας UAP για να παρακολουθήσει το έργο που έγινε από την ανεξάρτητη μελέτη και θα είναι επιφορτισμένος με την "ανάπτυξη και την εφαρμογή του οράματος της NASA για την έρευνα UAP". Μάλιστα το όνομά του δεν αποκαλύφθηκε, καθώς όπως είπαν οι εκπρόσωποι του διαστημικού οργανισμού των ΗΠΑ, λόγω ανησυχιών για απειλές.

Ο βοηθός αναπληρωτής διοικητής, Νταν Έβανς υποστήριξε ότι "στη NASA δεσμευόμαστε να χαρτογραφήσουμε το αχαρτογράφητο" και πρόσθεσε: "Η παρουσία UAP εγείρει σοβαρές ανησυχίες για την ασφάλεια του ουρανού μας και είναι υποχρέωση αυτού του έθνους να καθορίσει εάν αυτά τα φαινόμενα αποτελούν δυνητικό κίνδυνο για την ασφάλεια του εναέριου χώρου".

Στη συνέντευξη Τύπου έγινε λόγος και για τα υποτιθέμενα "μη ανθρώπινα" πτώματα που βρέθηκαν στο Μεξικό, με τον επικεφαλής της μελέτης, Ντέβιντ Σπέργκελ να δηλώσει ότι έχει δει μόνο αναφορές στην πλατφόρμα X και ότι "δεν γνωρίζουμε τη φύση αυτών των δειγμάτων".

Τι αναφέρει η έκθεση

Την έκθεση ετοίμασε η ανεξάρτητη ομάδα εμπειρογνωμόνων, με πρόεδρο τον αστροφυσικό Ντέιβιντ Σπέργκελ. Πρόκειται για μια συμβουλευτική ομάδα 16 επιστημόνων από διάφορους τομείς, που ορίστηκε τον Ιούνιο του 2022 με στόχο να εξεταστούν τα UAP από επιστημονική σκοπιά και να προχωρήσει η κατανόηση των φαινομένων.

Η ομάδα μελέτης χρησιμοποίησε μη διαβαθμισμένα δεδομένα από κυβερνητικούς φορείς, εμπορικά δεδομένα και δεδομένα από άλλες πηγές για να προχωρήσει σε συστάσεις στην έκθεση. Σημειώνεται στην έκθεση ότι προς το παρόν υπάρχει περιορισμένος αριθμός παρατηρήσεων υψηλής ποιότητας των UAP, γεγονός που καθιστά προς το παρόν αδύνατη την εξαγωγή ασφαλών επιστημονικών συμπερασμάτων σχετικά με τη φύση τους.

«Σε αυτή τη φάση δεν υπάρχει λόγος να συμπεράνουμε ότι οι υπάρχουσες αναφορές για UAP έχουν εξωγήινη προέλευση. Ωστόσο, αν το αναγνωρίσουμε ως μια πιθανότητα, τότε αυτά τα αντικείμενα πρέπει να έχουν ταξιδέψει μέσω του ηλιακού μας συστήματος για να φτάσουν εδώ», διευκρινίζει η επιτροπή στην έκθεση.

Οι εμπειρογνώμονες διαπιστώνουν στην έκθεση ότι η ανάλυση των δεδομένων για τα UAP παρεμποδίζεται από την έλλειψη πολλαπλών μετρήσεων και βασικών δεδομένων. Εμπόδιο στην συλλογή δεδομένων για τα φαινόμενα UAP αποτελούν οι «αρνητικές αντιλήψεις γύρω από την αναφορά των UAP» και οι επιστήμονες υπογραμμίζουν το ζωτικό ρόλο της συμμετοχής της NASA «στη μείωση του στίγματος».

Επίσης, ζητούν να αξιοποιηθεί η τεχνογνωσία της NASA «ως μέρος μιας ισχυρής και συστηματικής στρατηγικής απόκτησης δεδομένων εντός του πλαισίου ολόκληρης της κυβέρνησης» και προσθέτουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση είναι απαραίτητα εργαλεία για τον εντοπισμό σπάνιων περιστατικών, που ενδεχομένως περιλαμβάνουν UAP, μέσα σε τεράστια σύνολα δεδομένων.

Η μελέτη συνιστά στη NASA να χρησιμοποιήσει τους πόρους ανοικτού κώδικα, την εκτεταμένη τεχνολογική εμπειρογνωμοσύνη της, τις τεχνικές ανάλυσης δεδομένων, τις εμπορικές και ομοσπονδιακές συνεργασίες για τη δημιουργία ενός καλύτερου και ισχυρού συνόλου δεδομένων για την κατανόηση των μελλοντικών φαινομένων.

Επιπλέον, στην έκθεση γίνεται ειδική μνεία και στη συμμετοχή του κοινού ως «κρίσιμη πτυχή της κατανόησης των UAP», μέσω της αύξησης των προσπαθειών συλλογής δεδομένων με χρήση σύγχρονων τεχνικών crowdsourcing, από πολίτες- παρατηρητές σε όλο τον κόσμο.

Πηγή: http://www.news247.gr/epistimi/nasa-simera-oi-anakoinoseis-gia-agnostoy-taytotitas-iptamena-fainomena.10178183.html
Πολύνεκρο τροχαίο στην Ξάνθη: Ακαριαίος ο θάνατος των 4 – Κόπηκε στα δύο το ΙΧ

Το λεωφορείο μετέφερε εργαζομένους σε τοπική επιχείρηση - Στο νοσοκομείο επτά άτομα

Εuro 2024: Συναγερμός στο Αμβούργο – Αστυνομικοί πυροβόλησαν άνδρα που τους επιτέθηκε με τσεκούρι

Ο δράστης έχει τραυματιστεί

Κέρκυρα: Νεκρός σε παραλία βρέθηκε ο αγνοούμενος Αμερικανός τουρίστας

Διεξάγεται προανάκριση και θα γίνει νεκροψία νεκροτομή για να καθοριστούν τα ακριβή αίτια του θανάτου

Καραμπόλα πέντε οχημάτων στην Αττική Οδό – Καθυστερήσεις στο ρεύμα προς Αεροδρόμιο από το ύψος της Λ. Πεντέλης

Τροχαίο ατύχημα πριν από λίγο

Αρχιμανδρίτης έκλεισε ερωτικό ραντεβού με ιερόδουλη και την κακοποίησε σεξουαλικά

Η υπόθεση έφτασε στις δικαστικές αίθουσες

Γνωστός δικηγόρος κατηγορείται πως ξυλοκόπησε τη σύζυγό του – Αντιμέτωπος με κακούργημα

Η γυναίκα φέρεται να είπε στους γιατρούς του νοσοκομείου όπου πήγε τα ξημερώματα ότι έπεσε από τις σκάλες

Χάρης Δούκας: Μπαίνει μπροστά και δηλώνει παρών στις εξελίξεις του ΠΑΣΟΚ

«Παρών» στις ραγδαίες εξελίξεις του ΠΑΣΟΚ δηλώνει ο Χάρης Δούκας

Φρικτό τροχαίο στην Ξάνθη: 4 νεκροί σε σύγκρουση λεωφορείου με ΙΧ

Αρκετοί τραυματίες - Οι πρώτες εικόνες

Καιρός: Τι είναι το σύνδρομο «βραστού βατράχου» – «Καυτοί» Ιούλιος και Αύγουστος

Στους 32 σήμερα ο υδράργυρος σε αρκετές περιοχές

Κάτω Πατήσια: Ολοκληρωτική η καταστροφή στην πολυκατοικία που πήρε φωτιά – Κάηκαν τουλάχιστον έξι αυτοκίνητα

Ολοσχερώς καταστράφηκε η τριώροφη πολυκατοικία στα Κάτω Πατήσια από τη φωτιά που ξέσπασε στο ισόγειό της, το βράδυ του Σαββάτου (15.6.24)

Εύβοια: 13χρονος πνίγηκε από σουβλάκι, αλλά τον έσωσε ένας φίλος του που ήξερε πρώτες βοήθειες

Ο 13χρονος έφαγε μια μεγάλη μπουκιά από σουβλάκι και παραλίγο να πνιγεί

Συναγερμός στη Νέα Υόρκη για τρομοκρατικό χτύπημα

Mια «εξαιρετικά σοβαρή» τρομοκρατική απειλή αντιμετωπίζει η πόλη

Κατερίνα Στεφανίδη: Ζητά να εγκρίνει την αίτηση για τιμητική ιθαγένεια στον σύζυγο και προπονητή της

Νομίζω με τόσα μετάλλια το αξίζει, γράφει για τον Αμερικανό άντρα της

Παναθηναϊκός: Η πρώτη ανάρτηση του Ναν μετά τη σύλληψή του

Πανηγυρίζει ο παίκτης των «πράσινων»

Συναγερμός στην Ιαπωνία: Βακτήριο που τρώει τη σάρκα εξαπλώνεται με ταχείς ρυθμούς – Μπορεί να σκοτώσει άνθρωπο μέσα σε 48 ώρες

Σύμφωνα με εμπειρογνώμονες η ταχεία αύξηση των κρουσμάτων στην Ιαπωνία συνδέεται με την άρση των περιορισμών κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού

Φρίκη στο Ηράκλειο: 19χρονη καταγγέλλει ομαδικό βιασμό από δύο φίλους της

Η αστυνομία συνέλαβε τους δύο 20χρονους

Χρυσό μετάλλιο για την εθνική ομάδα καλλιτεχνικής κολύμβησης

Στο ελεύθερο του ομαδικού στο Βελιγράδι

Στάχτη έγινε supercar στην Αττική Οδό

Η αξία του υπεραυτοκινήτου υπολογίζεται σε 1,5 εκατομμύριο ευρώ

Θρήνος στο αγγλικό ποδόσφαιρο: «Έφυγε» ο Κέβιν Κάμπελ

Σοκ στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο

Συνελήφθη ο Κέντρικ Ναν μετά από φραστικό επεισόδιο με τη σύζυγό του

Το ζευγάρι κατέληξε στο Αστυνομικό Τμήμα

Πένθος στην εθνική Μαυροβουνίου: Πέθανε σε ηλικία 26 ετών ο Ματίγια Σάρκιτς

Θλίψη στο χώρο του ποδοσφαίρου

Συναγερμός στις Κυκλάδες: Εξαφανίστηκαν δύο τουρίστριες στη Σίκινο

Πρόκειται για δύο γυναίκες από τη Γαλλία

Συνελήφθη στη Μάνη ο Κορκονέας

Επιστρέφει ξανά στη φυλακή

Σάμος: Νεκρός εντοπίστηκε τουρίστας που αγνοούνταν επί μέρες

Τα ίχνη του είχαν εξαφανιστεί το απόγευμα της περασμένης Κυριακής

Εξαφάνιση στην Αμοργό: «Δεν έχει χαθεί. Κάτι άλλο συνέβη»

«Δεν έχει θέματα υγείας. Πηγαίνει καθημερινά στο γυμναστήριο και κάνει πεζοπορίες», λέει ο αδερφός του

Πέθανε ο πρώην βουλευτής Θεσσαλονίκης, Γιάννης Σαρίδης

Υπέστη ανακοπή καρδιάς και παρά τις προσπάθειες των γιατρών κατέληξε

Σάλος στην Πάρο: Αυτοκίνητο έπεσε στη θάλασσα, βγαίνοντας από το πλοίο

Οι τρεις επιβαίνοντες, δύο Έλληνες και ένας Αμερικανός, απεγκλωβίστηκαν σώοι

Τραγωδία στην Καλαμάτα: Νεκρή 21χρονη - Έπεσε σε γκρεμό

Έχει αποκλειστεί η εγκληματική ενέργεια και διεξάγεται έρευνα

Ξέσπασμα Σλούκα: «Ευχαριστώ για την απαξίωση που μου έδειξαν οι κύριοι Αγγελόπουλοι και ο κύριος Μπαρτζώκας»

Μήνυμα στην ΚΑΕ Ολυμπιακός έστειλε και ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος μετά το τέλος του Game 5 και την κατάκτηση του πρωταθλήματος

Θρίλερ στη Θάσο: Εντοπίστηκε ανθρώπινο κρανίο στον βυθό της θάλασσας

Θα αποσταλεί σε εργαστήριο για τη διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής

Αιμόφυρτη 22χρονη καταγγέλλει ξυλοδαρμό: «Απειλούσε ότι θα με βρει ο πατέρας μου πεταμένη σε κάδο»

«Έβλεπα τα αίματα και φοβόμουν για τη ζωή μου»

Βόλος: Νεκρή γυναίκα από μολυσμένο νερό;

Είχαν εντοπιστεί δεκάδες κρούσματα γαστρεντερίτιδας στην περιοχή στις αρχές του Ιουνίου

Πέθανε η κόρη του Μ.Καραγάτση σε ηλικία 88 ετών

Έφυγε έχοντας στο πλάι της τις τελευταίες ημέρες της όλη την οικογένειά της

Καλαμπάκα: Τουρίστρια ανασύρθηκε νεκρή από πισίνα ξενοδοχείου

Συνελήφθη ο υπεύθυνος του ξενοδοχείου, αλλά και ο ναυαγοσώστης

Ακρίβεια, αγρότες, Θεσσαλία: Τα μηνύματα πίσω από τον ανασχηματισμό της κυβέρνησης

Τι σηματοδοτεί το νέο κυβερνητικό σχήμα;

Πυροβολισμοί στην Ακτή Μουτσοπούλου στον Πειραιά: Πληροφορίες για έναν νεκρό

Και έναν τραυματία

Σε πύρινο κλοιό η χώρα: Μήνυμα του 112 σε Πέλλα, Κιλκίς και Λάρισα

Σε ποιες περιοχές οι πυροσβέστες δίνουν μάχη με τις φλόγες

Το Ισραήλ εξαπέλυσε επίθεση στο Λίβανο με… καταπέλτη

Απίστευτο κι όμως αληθινό

Τρόμος για την οικογένεια του Στέλιου Χανταμπάκη: Πέντε ένοπλοι έδεσαν τον αδελφό και τη σύζυγό του και τους λήστεψαν

«Θέμα χρόνου να τους πιάσουν»

Λάκης Λαζόπουλος: «Γλιτώσαμε από τον Γιώργο Αυτιά, του δώσαμε 300.000 ψήφους για να φύγει από τον ΣΚΑΙ»

«Μέχρι εμένα μου ήρθε να πάω να ψηφίσω τη νυφίτσα», δήλωσε ο Λάκης Λαζόπουλος

© Copyright 2024 - All right reserved.