Όμως ο διευθυντής του ζωολογικού κήπου κάλεσε τους ανθρώπους να συνετιστούν όταν έρχονται να δουν τη Moo Deng, αφού εμφανίστηκαν βίντεο που δείχνουν επισκέπτες να κακομεταχειρίζονται το ζώο. «Αυτές οι συμπεριφορές δεν είναι μόνο σκληρές αλλά και επικίνδυνες», είπε ο Narongwit Chodchoi σε δήλωση που αναρτήθηκε στο διαδίκτυο.
«Πρέπει να προστατεύσουμε αυτά τα ζώα και να διασφαλίσουμε ότι έχουν ένα ασφαλές και άνετο περιβάλλον». Βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δείχνουν επισκέπτες να πετούν οστρακοειδή, ακόμη και να πιτσιλίζουν με νερό τη Μο Ντενγκ για να την πείσουν να μην κοιμηθεί.
Ο κ. Narongwit είπε ότι ο ζωολογικός κήπος έχει εγκαταστήσει κάμερες γύρω της και απείλησε να κινηθεί νομικά εναντίον εκείνων που κακομεταχειρίζονται το μωρό ιπποπόταμο. Η καλύτερη στιγμή για να επισκεφτείτε τη Moo Deng είναι όταν αυτή είναι ξύπνια, πρόσθεσε. Οι πυγμαίοι ιπποπόταμοι, γνωστοί και ως νάνοι ιπποπόταμοι, είναι εγγενείς στη Δυτική Αφρική και ταξινομούνται ως «απειλούμενοι» από τη Διεθνή Ένωση για τη Διατήρηση της Φύσης (IUCN). Οι ειδικοί πιστεύουν ότι έχουν απομείνει λιγότεροι από 3.000 στην άγρια φύση.
Stigmiotypo-o8onhs-2024-09-13-124457.jpg
Το μικροσκοπικό μέγεθος του συγκεκριμένου ιπποπόταμου και οι ανάγλυφες αναλογίες του έχουν προκαλέσει μανία στο διαδίκτυο. «Έχω εμμονή με την Moo Deng - σκεφτόμουν αυτή τη βασίλισσα όλη μέρα» είπε ένας χρήστης στο X.
Ένας άλλος είπε: «Δεν ξέρω τίποτα άλλο να συμβαίνει στον κόσμο αυτή τη στιγμή εκτός από τον Moo Deng».
Ο ανοιχτός ζωολογικός κήπος Khao Kheow, ο οποίος βρίσκεται περίπου 100 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά της Μπανγκόκ, έχει αξιοποιήσει τη διαφημιστική εκστρατεία γύρω από τον διάσημο ιπποπόταμο. Από τότε που γεννήθηκε, 128 από τις τελευταίες 150 αναρτήσεις του ζωολογικού κήπου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αφορούσαν τον σταρ του.
Μια σειρά εμπορευμάτων - συμπεριλαμβανομένου ενός συνδυασμού πουκάμισου και παντελονιού εμπνευσμένο από ιπποπόταμους - είναι τώρα διαθέσιμη για αγορά στον ζωολογικό κήπο και στο διαδίκτυο. Άλλες μάρκες προσπαθούν επίσης να κερδίσουν χρήματα. Γνωστή αλυσίδα ομορφιάς είχε δημοσιεύσει νωρίτερα μια διαφήμιση με μια σειρά ρουζ εμπνευσμένων από τη Moo Deng, η οποία καλεί τους πελάτες να «φορούν το ρουζ σαν μωρό ιπποπόταμος».
Η Moo Deng έχει κάνει πάταγο όμως και στα παραδοσιακά μέσα. Αυτή την εβδομάδα έκανε το διεθνές της τηλεοπτικό ντεμπούτο αφού ένα συνεργείο του All-Nippon News Network, ενός ιαπωνικού τηλεοπτικού σταθμού, επισκέφτηκε τον ζωολογικό κήπο για να γυρίσει ρεπορτάζ για την ιπποπόταμο σταρ. Ακόμη και η Βασιλική Πρεσβεία της Ταϊλάνδης καλωσόρισε θερμά την Moo Deng στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης. Όπως δημοσίευσε η πρεσβεία στο X την Πέμπτη: «Είναι πολύ δραστήρια και η χαριτωμένη εμφάνισή της είναι καταπραϋντική»
Πηγή: http://www.newsbomb.gr/kosmos/story/1583114/moro-ippopotamaki-ginetai-viral-kai-plironei-to-kostos-frenitida-stin-tailandi-me-ti-star