Η διαφήμιση εσωρούχων που κέρδισε βραβεία
Αυτό που δεν μπορείτε να δείτε, είναι αυτό που θέλετε να δείτε
30 | ΑΥΓ | 2012
Mε τίτλο "What you can't see is all you want to see", η καμπάνια της σχεδιάστριας Jane Pain τα λέει όλα.
Είναι ένα απλό τρικ εξαφάνισης του επίμαχου σημείου του γυναικείου σώματος, όμως σίγουρα διαφοροποιεί αυτή την καμπάνια από όλες τις υπόλοιπες καμπάνιες εσωρούχων.
Οι φωτογραφίες είναι της Ισπανίδας Natasha Ygel.
Η καμπάνια κέρδισε το βραβείο διαφήμισης Lapiz de Oro και το Gran Prix de Bronce Clarín.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ