Κατασκευαστικοί όμιλοι από την Τουρκία, επιχειρηματίες από την Ινδία, εταιρείες διαχείρισης κρουαζιερόπλοιων και όμιλοι ενδιαφέρονται να κάνουν άνοιγμα στα ελληνικά λιμάνια.
Εταιρείες επενδύσεων, όμιλοι από τον χώρο των μεταφορών, αλλά και η κινεζική εταιρεία Cosco δείχνουν ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά και ετοιμάζονται για επενδυτικές προτάσεις, είτε με συμβάσεις παραχώρησης είτε με τη σύμπραξη ιδιωτών και Δημοσίου.
Σύμφωνα με τον υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου Κωστή Μουσουρούλη, πρώτα στο ενδιαφέρον των επενδυτών είναι τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης. Η κυβέρνηση έχει ως στόχο την εισροή χρήματος στο Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών των ελληνικών λιμανιών.
Όπως όλα δείχνουν,θα δοθούν σε ιδιώτες Σταθμοί Εμπορευματοκιβωτίων και Car Terminal, αλλά και προβλήτες κρουαζιέρας. Η Cosco, η εταιρεία που στον Πειραιά εκμεταλλεύεται τις προβλήτες 2 και 3, ενδιαφέρεται και για τον ΣΕΜΠΟ του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, ενώ σκοπεύει να πάρει μέρος και σε διαγωνισμούς σε περίπτωση που το Ελληνικό Δημόσιο προχωρήσει σε πώληση μειοψηφικών πακέτων μετοχών σε ΟΛΠ και ΟΛΘ.
Αλλά και τα λιμάνια στην περιφέρεια που θα μπορούσαν να αναπτυχθούν ακόμη περισσότερο παρουσιάζουν ενδιαφέρον, όπως είναι το Κατάκολο στην Ηλεία, το λιμάνι στο Ηράκλειο, αλλά και τα λιμάνια σε Ρόδο, Κω και Κεφαλλονιά.