Σάλο προκαλεί ο θάνατος 56χρονης τετραπληγικής γυναίκας στα Χανιά, η οποία πέθανε λίγο μετά τη διακοπή ρεύματος στην κατοικία της. Σύμφωνα με τις καταγγελίες των συγγενών της, το χρέος της άτυχης γυναίκας για κατανάλωση ρεύματος ήταν μόλις 237 ευρώ...
Οι συγγενείς της το απόγευμα της Τετάρτης προχώρησαν σε μήνυση κατά παντός υπευθύνου για το θάνατο της γυναίκας, επιρρίπτοντας ευθύνες στο ΔΕΔΔΗΕ.
«Υποβάλαμε μήνυση κατά παντός υπευθύνου και του ΔΕΔΔΗΕ και του υπαλλήλου ακόμα που έκοψε το ρεύμα. Δεν είναι δυνατόν να κόβουν το ρεύμα σε μια γυναίκα που ζούσε χάρις στην υποστήριξη μηχανήματος. Χωρίς τεχνική υποστήριξη η μητέρα μου είχε μια ώρα ζωής, καθώς τόσο διαρκούσε η μπαταρία», δήλωσε ο γιος της θανούσας Ανδρέας, σύμφωνα με τα όσα δημοσιεύονται στο site cretalive.gr.
Ο ίδιος υποστήριξε ότι οι οφειλές για το ρεύμα είχαν πληρωθεί στο ακέραιο και μόνο ο τελευταίος μήνας δεν είχε εξοφληθεί, όπως επίσης και το «χαράτσι». Το συνολικό κόστος του τελευταίου λογαριασμού και του «χαρατσιού» δεν ξεπερνούσε τα 800 ευρώ.«Το μεσημέρι μας ειδοποίησε η γυναίκα που προσέχει τη μητέρα μου ότι αφού έλειψε για μια ώρα από το σπίτι για σοβαρό λόγο και επέστρεψε σε αυτό, τη βρήκε νεκρή».
Στη συνέχεια, την παρέλαβε ασθενοφόρο και την πήγε στο Νοσοκομείο Χανίων όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος της. «Όταν πήγαμε σπίτι εμείς είδαμε ότι το ρολόι της ΔΕΗ είχε ανοιχθεί, είχε γίνει διακοπή και είχε μπει ένα ενημερωτικό αυτοκόλλητο της ΔΕΗ. Το ρεύμα έκλεισε μια ώρα περίπου πριν το θάνατο της μητέρας μου» τόνισε ο γιος της άτυχης γυναίκας. Σημειώνεται ότι, η 56χρονη ήταν τετραπληγική εδώ και μια 15ετία.
Η ΔΕΗ νωρίς το πρωί της Πέμπτης εξέδωσε σχετική ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι δεν είχε δηλωθεί η νεκρή στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών.
“Η Επιχείρηση δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλωτής ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος”, τονίζεται στην ανακοίνωσή της ΔΕΗ.
Στην ανακοίνωση της ΔΕΗ υπενθυμίζεται ότι για την ένταξη στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών απαιτείται μια απλή αίτηση η οποία μπορεί να υποβληθεί και τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ, 11770.
Ολόκληρη η ανακοίνωση της ΔΕΗ:
Σχετικά με τις σημερινές αναφορές σε διαδικτυακές σελίδες για διακοπή ηλεκτροδότησης οικίας καταναλωτή στα Χανιά Κρήτης λόγω οφειλής, κατόπιν σχετικής εντολής της ΔΕΗ ΑΕ, οφείλουμε να ενημερώσουμε για τα κάτωθι:
Ύστερα από σχετικό έλεγχο των στοιχείων του καταναλωτή που είναι καταχωρημένα στο μηχανογραφικό μας σύστημα, διαπιστώθηκε ότι ουδέποτε δηλώθηκε και συνεπώς ουδέποτε υπήρξε ενταγμένος στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, για τους οποίους η Επιχείρηση, δεν προβαίνει σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνον κατά τους μήνες που προστάζουν οι σχετικοί κώδικες της πολιτείας.