Μία διαφορετική προσέγγιση
Το διαφημιστικό σποτ της Ελλάδας που κόστισε... 24,7 ευρώ!
4 | ΜΑΙ | 2013
Μπορεί κάποιος να ξοδέψει εκατομμύρια ευρώ για την προώθηση του τουρισμού μέσω video, μπορεί από την άλλη να το κάνει με ελάχιστα χρήματα, όπως έκαναν στο δικό τους video σπουδαστές του Εργαστηρίου Tabula Rasa.
Όπως λένε η έμπνευσή τους προήλθε από την αγάπη για την πατρίδα τους και την πεποίθησή τους ότι ζουν σε ένα από τα ωραιότερα μέρη του κόσμου.
Ένα ερασιτεχνικό video με μια ιδιόρρυθμη προσέγγιση του τουρισμού!
Be one of us, Hellas!
οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½