Ανακάλυψη σοκ: Εξασθενεί το μαγνητικό πεδίο της Γης μεταξύ Αφρικής και Ν. Αμερικής - Το ολοκληρωτικά καταστροφικό σενάριο της αντιστροφής των Πόλων δεν είναι πλέον επιστημονική φαντασία

Έντονα καιρικά φαινόμενα... Ανωμαλίες στο όζον της Αρκτικής, με τις χαμηλότερες τιμές του την περίοδο που θα έπρεπε να παρουσιάζει τις υψηλότερες... Πανδημία λόγω κορωνοϊού... Ραγδαίο λιώσιμο των πάγων... Άνοδος της μέσης θερμοκρασίας... Κάτι συμβαίνει στον πλανήτη, κάτι που ακόμα και οι πιο ενημερωμένοι και ταλαντούχοι επιστήμονες δεν μπορούν να ερμηνεύσουν. Τελευταία ανακάλυψη σοκ από ομάδα επιστημόνων, είναι η εξασθένιση του μαγνητικού πεδίου της Γης στην περιοχή μεταξύ της Αφρικής και της Νότιας Αμερικής. Τι μπορεί να σημαίνει για τον πλανήτη, αλλά και την ανθρωπότητα κάτι τέτοιο;

Το μαγνητικό πεδίο είναι ζωτικής σημασίας για τη ζωή στον πλανήτη μας, καθώς μας προστατεύει από την κοσμική ακτινοβολία και τα φορτισμένα σωματίδια που εκπέμπονται από τον ήλιο. Έχει παρατηρηθεί μια μεγάλη περιοχή μειωμένης μαγνητικής έντασης μεταξύ της Αφρικής και της Νότιας Αμερικής, που ονομάζεται Νότια Ατλαντική Ανωμαλία. Στη σημείο αυτό, σχηματίστηκε ένα κέντρο ελάχιστης έντασης σε διάστημα μόλις πέντε χρόνων!

Οι ερευνητές εικάζουν ότι η αποδυνάμωση είναι ένα σημάδι ότι η Γη κατευθύνεται προς μια αντιστροφή πόλων, η οποία συμβαίνει όταν οι βόρειοι και νότιοι πόλοι αλλάζουν θέσεις - και η τελευταία φορά που συνέβη αυτό ήταν 780.000 χρόνια πριν. Ποιες θα είναι οι συνέπειες όταν αυτό συμβεί; Ολοκληρωτικά καταστροφικές...

Στην παρούσα φάση, η ανωμαλία καταστρέφει δορυφόρους και άλλα διαστημικά σκάφη που πετούν στην περιοχή, καθώς πολλά αντιμετωπίζουν τεχνικές δυσλειτουργίες.

Η ανακάλυψη έγινε από μια ομάδα του Οργανισμού Διαστήματος της Ευρώπης (ESA). Η ομάδ χειρίζεται μία ομάδα δορυφόρων και μελετά τις καταγραφές τους. Οι δορυφόροι έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να αναγνωρίζουν και να μετρούν τα διαφορετικά μαγνητικά σήματα που αποτελούν το μαγνητικό πεδίο της Γης, επιτρέποντας στους ειδικούς να εντοπίζουν περιοχές που έχουν εξασθενίσει. Η ESA μελετά το μαγνητικό πεδίο από το τέλος του 2013. Η αποστολή αποτελείται από τρεις πανομοιότυπους δορυφόρους που παρέχουν υψηλής ποιότητας μετρήσεις πεδίου σε τρία διαφορετικά τροχιακά επίπεδα.

Ο Jürgen Matzka, από το Γερμανικό Κέντρο Ερευνών για τις Γεωεπιστήμες, δήλωσε: «Η ανωμαλία στην περιοχή του Νοτίου Ατλαντικού εμφανίστηκε την τελευταία δεκαετία και τα τελευταία χρόνια αναπτύσσεται έντονα. Είμαστε πολύ τυχεροί που έχουμε τους δορυφόρους Swarm σε τροχιά για να διερευνήσουμε την ανάπτυξη της Ανωμαλίας του Νοτίου Ατλαντικού. Η πρόκληση τώρα είναι να κατανοήσουμε τις διαδικασίες στον πυρήνα της Γης που οδηγούν αυτές τις αλλαγές».

Το εξασθενημένο πεδίο βρίσκεται στο ραντάρ των εμπειρογνωμόνων εδώ και χρόνια - γνωρίζουν ότι έχει χάσει εννέα τοις εκατό της έντασής του τα τελευταία 200 χρόνια. Ωστόσο, ένας ακόμη μεγαλύτερος τομέας αδυναμίας αναπτύχθηκε πρόσφατα μεταξύ της Αφρικής και της Νότιας Αμερικής.

Αφού ανέλυσε τα δεδομένα που συγκέντρωσε η Swarm, η ομάδα διαπίστωσε ότι μεταξύ του 1970 και του 2020, η ισχύς σε αυτήν την περιοχή έχει μειωθεί από περίπου 24.000 νανοσώματα σε 22.000. Ωστόσο, αυτό που είναι πιο προβληματικό είναι ότι η ανωμαλία έχει μεγαλώσει και μετακινηθεί ήταν δυτικά με ρυθμό περίπου 12 mph.

Επιπλέον, η ομάδα διαπίστωσε ότι μόλις τα τελευταία πέντε χρόνια ένα κέντρο ελάχιστης έντασης έχει σχηματιστεί νοτιοδυτικά της Αφρικής, υποδηλώνοντας ότι η Ανωμαλία του Νοτίου Ατλαντικού θα μπορούσε να χωριστεί σε δύο ξεχωριστά επίπεδα.

Η αλλαγή δεν συμβαίνει απότομα, αλλά σε μία διάρκεια μερικών εκατοντάδων ετών. Και όταν συμβεί αυτό, αλλάζουν οι μαγνητικοί πόλοι Βορρά και Νότου.

Μια θεωρία για το εξασθενημένο πεδίο είναι ότι η Γη μπορεί να κατευθύνεται σε μια αντιστροφή πόλων, η οποία έχει συμβεί στο παρελθόν και οι ερευνητές λένε ότι «έχουμε καθυστερήσει πολύ», καθώς συμβαίνει «περίπου κάθε 250.000 χρόνια».

Η τελευταία φορά που αντιστράφηκαν οι πόλοι ήταν περίπου 780.000 χρόνια πριν. Σύμφωνα με τους ερευνητές, ένας από τους λόγους που οι επιστήμονες δεν γνωρίζουν πολλά για τη μαγνητική ιστορία της περιοχής της Γης του Νοτίου Ατλαντικού είναι επειδή δεν έχουν αρκετά αρχαιομαγνητικά δεδομένα - φυσικές ενδείξεις μαγνητισμού στο παρελθόν της Γης, που διατηρούνται σε βράχους.

Ωστόσο, η ομάδα υποστηρίζει ότι η ανωμαλία δεν είναι λόγος για να σημάνει συναγερμός.

Η διαδικασία αντιστροφής πόλων πρόσφατα εντοπίστηκε από ερευνητές και από το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Δανία.

Η ομάδα διαπίστωσε ότι ο βόρειος πόλος κινείται πιο κοντά στη Σιβηρία με έναν ξέφρενο ρυθμό λόγω δύο σφιχτών λοβών μαγνητικής δύναμης στον πυρήνα της Γης, σύμφωνα με έρευνα. Πήγε από τη μετατόπιση εννέα μιλίων το πολύ, σε 37 μίλια το χρόνο από το 1999 έως το 2005.

Η αντιστροφή των πόλων της Γης αποτελεί μία φυσική διαδικασία του πλανήτη. Το αποτέλεσμα, ωστόσο, είναι καταστροφικό για την ανθρωπότητα, καθώς συμβαίνουν κατακλυσμιαία γεγονότα, τεραστίων διαστάσεων σεισμοί, εκρήξεις ηφαιστείων, αναδιατάξεις θαλασσών και ηπείρων με ακραία βίαιο τρόπο και βέβαια, αλλαγή κλίματος, σε σημείο που να ανακατανέμεται ολόκληρος ο κύκλος της ζωής στον γαλαζοπράσινο πλανήτη μας.

Πότε θα συμβεί; Ποια γεγονότα και ποιας κλίμακας θα σημειωθούν; Απάντηση δεν υπάρχει, καθώς δεν υπάρχει καταγραφή, εκτός από το γεγονός αυτό καθ' εαυτό. Το σίγουρο είναι ότι διανύουμε μία «επικίνδυνη» εποχή. Μία εποχή με προκλήσεις, με πρωτοφανείς καταστάσεις. Ίσως η πανδημία του νέου κορωνοϊού να έδειξε τον δρόμο στην ανθρωπότητα, προκειμένου να αντιμετωπίσει τις ακόμα μεγαλύτερες προκλήσεις στο άμεσο μέλλον. Ίσως η παγκόσμια ενότητα και αλληλεγγύη, η κατάπαυση του πυρός για οικονομικά συμφέροντα, η κοινή δράση στη μάχη κόντρα στον αόρατο εχθρό, να αποτέλεσε μία «πρόβα τζενεράλε» για όσα έρχονται. Ποτέ δεν είναι αργά να αντιληφθούμε ότι η εξαφάνιση του ανθρώπινου είδους δεν είναι μία αφηρημένη θεωρητική προσέγγιση, βασισμένη σε επιστημονική φαντασία. Είναι κάτι που μπορεί να συμβεί και με πολλούς τρόπους. Η ένωση, ο κοινός αγώνας, η συνειδητοποίηση ενός μέλλοντος με άγνωστους κινδύνους, είναι ο μοναδικός δρόμος επιβίωσης.

Η επιστήμη έχει κάνει άλματα τα τελευταία χρόνια. Είναι ίσως η πρώτη φορά που ο άνθρωπος μπορεί να προβλέψει, να εκτιμήσει και να αντιδράσει. Να προβάλλει αντίσταση και να σωθεί. Αρκεί να ενωθεί ολόκληρη η ανθρωπότητα στον κοινό αγώνα επιβίωσης. Δίχως διαπλοκές, διαχωρισμούς, μικροσυμφέροντα. Πριν να είναι πολύ αργά...

Πηγή:
Σκόπελος: Κεραυνός χτύπησε και σκότωσε 50χρονη

ΕΚΤΑΚΤΟ
Σκόπελος: Κεραυνός χτύπησε και σκότωσε 50χρονη

Η άτυχη γυναίκα φέρεται να κεραυνοβολήθηκε την ώρα που έκανε αγροτικές εργασίες

Kαταιγίδες και χαλάζι: Σε ποιες περιοχές θα υπάρξουν έντονα φαινόμενα

Ισχυρές βροχές, πλήττουν αυτή την ώρα πολλές περιοχές της Αττικής

Ελένη Τοπαλούδη: Θα δοθεί το όνομά της σε δρόμο του Διδυμοτείχου

Το δημοτικό συμβούλιο της πόλης θα αποφασίσει για την ονοματοδοσία δρόμου

Μητσοτάκης: Μέχρι τις 15 Ιουνίου θα ανοίξουν τα σύνορα για τον οδικό τουρισμό

Τη δέσμευση αυτή ανέλαβε o πρωθυπουργός στη διάρκεια των συναντήσεων με τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα

Ψυχρολουσία στην εστίαση: 95% κάτω την πρώτη μέρα λειτουργίας

Απολογισμός της πρώτης ημέρας

Επίθεση με βιτριόλι: Νέο βίντεο δείχνει την δράστη  λίγα λεπτά πριν την επίθεση

Επίθεση με βιτριόλι: Νέο βίντεο δείχνει την δράστη λίγα λεπτά πριν την επίθεση

Εκτιμούν ότι έχουν στα χέρια τους στοιχεία που μπορεί να τους οδηγήσουν ακόμα και στο σπίτι της

Ξεκίνησε η κατάθεση της 34χρονης για την επίθεση με βιτριόλι

Τι ψάχνουν οι αστυνομικοί

Σοκαριστικό βίντεο: Μητέρα σπρώχνει στο νερό για να πνίξει τον 9χρονο αυτιστικό γιο της

Προσοχή ακολουθούν σκληρές εικόνες

Τι λένε για την 34χρονη που δέχτηκε την επίθεση με βιτριόλι φίλοι και γνωστοί της

Δεν μπορούν να καταλάβουν ποιος και γιατί της επιτέθηκε με αυτό τον σαδιστικό τρόπο

Στα «ΚΤΕΛ Μακεδονία» η πρώτη στάση του Κυριάκου Μητσοτάκη στη Θεσσαλονίκη

Ο πρωθυπουργός μπήκε σε λεωφορείο της γραμμής 80 και ενημερώθηκε για τις επενδύσεις που έχουν γίνει στο πλαίσιο της ανάληψης συγκοινωνιακού έργου από τα ΚΤΕΛ

Ανατριχιαστικό βίντεο προτρέπει τους νέους στην Ιταλία να μην συνωστίζονται

Σκληρές εικόνες για την τήρηση της κοινωνικής απόστασης

Θεσσαλονίκη: Σοκάρει το βίντεο ντοκουμέντο με την επίθεση σε ημίγuμνο άντρα

Μίσος και ύβρεις μπροστά σε οδηγούς

Σέρρες: Απίστευτες εικόνες στις φυλακές Νιγρίτας

Τα ψώνια, τα κελιά VIP και ο βοηθός της συζύγου κρατουμένου

Σύψας: Αν ο ιός βρεθεί σε συνωστισμό μπορεί να μεταδοθεί σαν πυρκαγιά

Ανησυχία για τον εφησυχασμό: «Ο ιός μπορεί να γυρίσει απότομα»

Επίθεση με βιτριόλι: Που επικεντρώνονται οι έρευνες

Το λάθος του δράστη

Συμψηφισμός φόρων και επιστροφή 33% για τα χαμένα ενοίκια

Τι θα προβλέπει η ΠΝΠ

Το μαξιλάρι που κάνει μασάζ και ανακουφίζει από τους πόνους στον αυχένα σε μερικά λεπτά

Ο μικρός πρακτικός μασέρ είναι πάντα στη διάθεσή σας αφού μπορείτε να τον κουβαλήσετε παντού.

Σάλος στη Δανία: Ζευγάρια θα συναντηθούν μόνο αν αποδείξουν πως έχουν ερωτική σχέση

Μια απόφαση στη Δανία έχει ξεσηκώσει μεγάλες αντιδράσεις

Γέμισαν φίδια παραλίες, σπίτια και αυτοκίνητα σε όλη την Ελλάδα

Σε ορισμένες περιπτώσεις, μάλιστα, δάγκωσαν ανυποψίαστους πολίτες!

Όσοι έψαξαν αυτό το μέρος στο Google Maps φρίκαραν με αυτό που είδαν

Δείτε τα σε φωτογραφίες, αλλά εντοπίστε τα και στις συντεταγμένες του χάρτη

Κεραμέως: Ίσως ξεκινήσει νωρίτερα από την 1η Σεπτεμβρίου η νέα σχολική χρονιά

Μίλησε στον τηλεοπτικό σταθμό του Mega

Κρίσιμες ώρες για τον 30χρονο που καταπλακώθηκε από ασανσέρ στο Παγκράτι

Νοσηλεύεται σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου «Ερυθρός Σταυρός»

Κορωνοϊός: Στους 173 οι νεκροί στη χώρα μας

Κατέληξε 79χρονη στο Νοσοκομείο Σωτηρία

Θεσσαλονίκη: Κατέληξαν στο νοσοκομείο για μια θέση πάρκινγκ

Και από το νοσοκομείο στο γραφείο του εισαγγελέα

Μητσοτάκης: Ούτε ανασχηματισμός, ούτε εκλογές

Τι είπε στη συνέντευξη που έδωσε στο STAR

Ιταλία: Το παράδοξο του εφιάλτη

Αυξήθηκαν οι νεκροί από κορωνοϊό αλλά υπάρχει ελπίδα

Τσιόδρας: Μόλις 4 νέα κρούσματα κορωνοϊού και 172 νεκροί συνολικά

Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση που υπογράφει ο καθηγητής λοιμωξιολογίας

Έρευνα: Πόσοι Έλληνες θα πάνε φέτος διακοπές;

Ποια είναι η τάση για τις επισκέψεις στις ταβέρνες

Οδηγός μηχανής βρήκε τραγικό θάνατο μετά από «τρελή» πορεία

Ο 39χρονος φαίνεται να έχασε τον έλεγχο του δικύκλου

Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς: Φόβοι για τέλος καριέρας μετά από τραυματισμό

Σοβαρός τραυματισμός στην προπόνηση - Σε μεγάλη αγωνία άπαντες στη Μίλαν

Τουρισμός: Ποιες χώρες είναι στη μαύρη λίστα της Ελλάδας λόγω της πανδημίας

Ποια είναι τα κράτη που βρίσκονται στη «λευκή» λίστα υποδοχής

Μετρό Θεσσαλονίκης: Πότε παραδίδεται στην πόλη

Όσα δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής

Πώς θα πραγματοποιηθούν οι Πανελλήνιες

Με περιπολικά και κλειστά κλιματιστιά για τις εξετάσεις

Διευρύνονται οι πτήσεις εσωτερικού: Πώς θα ταξιδεύουμε

Αυστηρά μέτρα προστασίας θα πρέπει να τηρούν οι εργαζόμενοι και οι επιβάτες

Οριστικό τέλος της σεζόν στη Euroleague

Ακυρώνεται και το Eurocup - Αναμένονται οι επίσημες ανακοινώσεις

Επίθεση με βιτριόλι: Βγήκαν τα αποτελέσματα για το οξύ

Το αποτέλεσμα των εργαστηριακών εξετάσεων έδειξαν ακριβώς το «όπλο» της μυστηριώδους γυναίκας κατά της 34χρονης Ιωάννας

Το Facebook θα υιοθετήσει μόνιμα το μοντέλο της τηλεργασίας

Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ, εξήγησε ότι η Facebook θα αρχίσει “επιθετικά τις προσλήψεις για τηλεργασία” τον Ιούλιο.

Μέχρι τις 26 Ιουνίου θα λειτουργούν δημοτικά σχολεία και παιδικοί σταθμοί